Social Icons

Προκαλεί η αδελφή του 20χρονου Ολλανδού- Δείτε τι δηλώνει..

Διαφήμιση

ΔΕΚΙΑ ΚΩΔ





Το μόνο που μας είπε είναι ότι...
   Πάτα το κουμπί "Μου αρέσει" ή "Επιβεβαίωση" για να δεις τη συνέχεια του άρθρου    
ΠΡΟΣΟΧΗ !!! Εάν χρησιμοποιείτε internet explorer τότε το άρθρο δέν εμφανίζεται απλά κάντε αντιγραφή το άρθρο και ανοίξτε το με mozilla ή google chrome







Σοκαρισμένη είναι η αδελφή του 20χρονου Ολλανδού ανιματέρ ο οποίος κατακρεούργησε τον 12χρονο Ρώσο στην Κρήτη, η οποία επισημαίνει  ότι η οικογένειά της θα προσκομίσει όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν ότι ο αδελφός της πάσχει από σύνδρομο αυτισμού.
«Ο αδελφός μου δεν είναι φονιάς, είναι απλώς ένα παιδί» ανέφερε η Βιρτζίνια Σράϊβερ μιλώντας σε εφημερίδα λέγοντας  ότι δεν μπορεί να πιστέψει αυτά που βλέπει στα μέσα ενημέρωσης.

«Εάν δεν τον ακούσω να μου λέει ότι το έκανε και να μου εξηγεί πως έγινε δεν πιστεύω κανέναν. Ο Σιρίνο που ξέρω εγώ δεν μπορεί να έκανε τέτοιο πράγμα», είπε στη συνέντευξή της και υποστηρίζει ότι ο 20χρονος ξυλοκοπήθηκε από τους αστυνομικούς.

«Μίλησε μαζί του ο άντρας μου. Το μόνο που μας είπε είναι ότι τον χτύπησαν και τον έβαλαν να υπογράψει κάτι που δεν καταλάβαινε γιατί ήταν στα Ελληνικά. Στη συνέχεια τον πίεσαν να κλείσει το τηλέφωνο. Από τότε και εγώ και η μητέρα μου δεν έχουμε καταφέρει να επικοινωνήσουμε μαζί του».

Η Βιρτζίνια Σράϊβερ τόνισε ότι τις επόμενες ημέρες θα φτάσουν μέσω της Ολλανδικής πρεσβείας στην Ελλάδα όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν ότι ο αδελφός της πάσχει από σύνδρομο αυτισμού και θα κατατεθούν στο δικαστήριο.
Πηγή:aniwthoi.net 
                                                                                                

κατω ΚΩΔ

Δημοφιλεις αναρτησεις